Novo iskustvo home feeda na Instagramu 19.05.2022.

S obzirom na brojne promjene koje nam Instagram servira gotovo na tjednoj bazi, ovaj bi se blog mogao zvati 'Keeping up with Instagram'. Već mjesecima čitamo kako se platforma sve više i više želi okrenuti video sadržaju i postati upravo video sharing platform. To je zasigurno jedan od glavnih razloga zašto se Reels videa toliko forsiraju u feedu.


Ako ne pratite Adama Mosserija, CEO-a Instagrama, vrijeme je počnete. Instagramova marketinška strategija definitivno uključuje ovog ključnog čovjeka koji svaki update i promjenu najavi na svom osobnom profilu upravo u formatu – reelsa. Nedavno je najavio da isprobavaju novu opciju feeda koja će biti usmjerena upravo na videe. To znači da će video postati sve veći dio feeda i zauzimati veći prostor. I fotografije i videozapisi zauzet će više vašeg zaslona – imat će viši format.   
Cilj ovih promjena feeda je saznati kako ljudi preferiraju interakciju na mobilnom uređaju i je li se format 9:16 pokazao boljim za iskustvo na mobilnim uređajima. Pa, ako ga usporedimo s TikTokom možemo vidjeti da su već prema zadanim postavkama na cijelom zaslonu, a možda ova promjena dolazi kao utjecaj konkurencije. Iako bi ta vertikalnije orijentirana mreža mogla biti izvrsna za okomite video snimatelje, možda neće biti tako sjajna za fotografe čije kamere izvorno snimaju u omjeru 2:3.



Mišljenja su svakako podijeljenja jer se radi o promjeni koja će utjecati na sadržaj koji su kreatori napravili imajući na umu starije postavke – gdje na ekranu postaviti tekst ili kako urediti neku grafiku na videu ili fotografiji. Gotovo se čini kao da Instagram okreće leđa fotografima koji su izgradili platformu u potrazi za angažmanom poput TikToka putem videa. Koji je vaš stav o ovoj promjeni? Je li kratkotrajna ili mislite da bi se mogla zadržati i promijeniti način na koji koristimo Instagram iz temelja? 🤔