Marketinška strategija: početak svakog uspješnog projekta 03.10.2023.

Kao što svako zanimanje ima svoje osnovne upute i način na koji se određeni posao izvršava, tako i digitalni marketing ima „svetu knjigu“ svog posla – marketinšku strategiju. Već i ptice na grani znaju da je marketinška strategija važan dokument koji bi trebala imati svaka tvrtka kako bi uspostavila svoju eksternu komunikaciju i donijela zaključke o načinima komunikacije koje općenito želi koristiti. 

Donosimo 4 koraka koji su najvažniji za izradu marketinške strategije: 

1.       Definirajte ciljeve! 
Marketinška strategija idealno je mjesto gdje možete raspisati svoje ciljeve – ono dugoročne i one kratkoročne. Osim što to pomaže odrediti viziju za budućnost, odličan je način za predstavljanje želja i zamisli i s agencijom. Definiranje ciljeva može vam pomoći i odrediti prioritetne poslove kojima se potrebno posvetiti i definirati sljedeće korake u radu. 

2.       Analizirajte sebe i svoju okolinu! 
Važno je poznavati okolinu u kojoj želite rasti i tko su vaši konkurenti. Tijekom izrade marketinške strategije analiziramo i trenutno stanje brenda, ali i što radi konkurencija kako bi vidjeli koje su nam prednosti, a što nam prijeti ili je eventualni nedostatak. Takva vrsta analize može pomoći u određivanju daljnjih koraka i osvješćivanju što želimo postići komunikacijom. 

3.       Dogovorite način komunikacije! 
Komunikacija između agencije i tvrtke može biti komplicirana ako stvari od početka nisu postavljene kako treba. Zato je važan dio marketinške strategije dogovoriti ton komunikacije, ciljanu skupinu te način i količinu poruka koje želimo prenijeti publici. Osim što tako formiramo glas tvrtke, olakšavamo međusobnu komunikaciju jer određujemo glavne sastavnice kako i što želimo komunicirati. 

4.       Odaberite koje kanale želite koristiti! 
Facebook ili Instagram, letak ili mail... Idemo vidjeti koje sve kanale komunikacije možemo iskoristiti kako bi naša poruka dospjela do svoje ciljane publike! Odabir kanala i načini kako ih iskoristiti najkreativniji su dio izrade marketinške strategije. Cilj je pronaći način kako se kreativno izraziti i kako na najbolji način predstaviti ideje publici ili ih zainteresirati za brend. 

Marketinška strategija odličan je način da definirate svoju trenutnu i buduću poziciju te konkurenciju na tržištu. Uz malo truda značajno možete poboljšati svoje poslovanje i predstaviti se željenoj publici. Ipak, naiđete li na prepreke tijekom izrade, marketinška agencija može vam u tome pomoći. Zapamtite da je izrada marketinške strategije samo početak rada – kreativnost i konstatno ulaganje u daljnji rast i razvoj je ono što svaki posao ili projekt čine uspješnim.