A što ćemo za Valentinovo? 09.02.2022.

Zašto marketingaši jako vole veljaču? Cijeli mjesec posvećen je Valentinovu – holy grail danu za sve koji se bave oglašavanjem i prodajom. Može vam ići na živce ili ga jedva čekate, i za samce i za one u vezi, starije i mlađe, nema tko nije ciljana skupina! Ako se bavite marketingom, u vrijeme Valentinova možete vrlo lako privući nove korisnike, angažirati postojeću publiku i povećati ROI. Zanimljivo je da prihod ostvaren kao rezultat Valentinova raste iz godine u godinu, a prodaja za Valentinovo u SAD-u 2020. je dosegla približno 27,4 milijarde dolara. U ovom blogu ćemo proći kroz nekoliko strategija i dobrih primjera koji vam mogu pomoći da najbolje iskoristite Valentinovo.

1.      Redizajnirajte svoje društvene mreže
Potaknite svoju publiku da uđe u duh Valentinova već od početka mjeseca. Napravite strategiju objavljivanja od 1. do 14. veljače, a dizajn objava neka bude bojama i elementima usklađen u znaku Valentinovo. Također, na vrijeme ih  obavijestite o svojim promotivnim ponudama. Na društvenim mrežama to uključuje promjene bannera, slike profila, vizualno prilagođen feed na Instagramu i slično. Marketinški stručnjaci također bi trebali iskoristiti Valentinovo prilagođavanjem oglasa. Promjene vašeg oglašavanja mogu uključivati paletu boja, slike, videozapise i jako dobar copy.



2.      Hashtagovi – da ili ne?
Prije kretanja s kampanjom za Valentinovo, trebali biste definirati i odabrati hashtagove koje želite koristiti u tom periodu. Ovo je pametan način promoviranja kampanje brenda i način da potaknete svoju publiku da koristi odabrane hashtagove. Napravite hashtag koji je ekskluzivan za vaš brend i koji će biti nezaboravan vašoj publici. Razmišljajte izvan okvira. Možete odlučiti napraviti izazov s hashtagova gdje osoba s najboljom objavom koja sadrži vaš hashtag dobiva neku nagradu ili pogodnost. Također biste trebali izbjegavati korištenje previše hashtagova jer to može zbuniti i obeshrabriti publiku. 
3.      Ništa bez influencera

Kako god da okrenete, bez influencer marketinga neke kampanje neće imati jednako dobre rezultate. Influenceri marketing može vam pomoći u poticanju rasta, brand awarenessu i jačanju lojalnosti. Prema istraživanju eMarketera, 86% marketing stručnjaka radi s influencerima, a 17% tvrtki planira povećati svoje proračune za influencer marketing na društvenim mrežama. Jednostavna, a učinkovita metoda je pružiti influencerima besplatne proizvode. To može biti uz dogovor da će influencer podijeliti vaš proizvod ili kao gesta dobre volje u nadi da ćete steći pozitivnu izloženost.




4.      Uključivanje publike na autentičan način

Ovisno o vašem brendu, proizvodu ili usluzi možete napraviti odličnu interaktivnu objavu kojom pozivate publiku da se priključi vašem izazovu ili kampanji. Dobar primjer je američki brend MeUndies koji je pokrenuo Instagram kampanju tražeći od parova da podijele fotografije na kojima nose svoje odgovarajuće komplete donjeg rublja s hashtagom #MatchMeUndies. Na kraju su i najbolje fotografije objavili na svojim društvenima mrežama i izazvali sjajne reakcije publike.




5.      Izradite mikrostranicu ili promijenite landing page 

Dok vaši postovi na društvenim mrežama ostvaraju sjajan engagement, često zaboravite kamo idu vaši pratitelji kada kliknu na link koji ih vodi na vaš web? Kupci ne znaju uvijek što žele, stoga im treba pomoći i olakšati filtriranje proizvoda koje imate u svojoj online trgovini. Uobičajena je praksa stvoriti posebnu kategoriju na webshopu za posebne prilike kao što je Valentinovo, baš kao što je to ove godine učinio i Argentum:



Najbolja stvar kod Valentinova je kreativa koju možete iskoristiti u svoju korist i prilika da se odmaknete od uobičajenog i ustaljenog. Iznenadite svoje pratitelje na društvenim mrežama, oni vole pozitivne promjene i vole da ih se uključuje i pita.  Također, ovisno o duhu brenda, možete vizualno sve okrenuti na roza i crvene nijanse i motive srca ili se odlučiti za anti Valentinovo narativ i poruke „sama sebi dovoljna“. Bilo kako bilo, ovo je mjesec koji se apsolutno mora iskoristiti i pojačati vidljivost u digitalnom svijetu!